Amikor Mark Zuckerberg megalapította a Facebookot, még nem tudta, hogy hogyan fog egyszer pénzt “csinálni” az ötletéből. Elég hosszú ideig befektetők finanszírozták az oldal működését, mely masszívan veszteséges volt. Amikor aztán Zuckerberg bevezette a reklámokat az oldalon, majd mobilon is, a Facebook hirdetés nagyon gyorsan profitábilissé tette az addig veszteséges Facebookot. Itt mindent megtudhat a hirdetésről: http://marketingszakertok.hu/facebook-hirdetes/ Ma már milliárd dollár feletti bevétele van a Facebooknak évente – s mindez a Facebook hirdetés, hirdetések miatt van! Ha pedig ennyire megy a szekér Marknak és csapatának, az azt jelenti, hogy valamit nagyon eltaláltak. A Facebook hirdetés valóban jól ki van találva! Adott maga a Facebook híres fala, ahol egymást váltják az ismerősök posztjai. A Facebook ide szúrja be azokat a hirdetéseket, melyekről úgy gondolja, hogy érdekelhetnek bennünket. Ebből a szempontból a Facebookon lévő hirdetés is úgy működik, mint az AdWords: a Facebook tudja, hogy mi érdekel minket, és annak megfelelően mutat nekünk reklámokat. Ha Ön is szeretne a Facebookon hirdetni, akkor most már tudja, hogy a hirdetései valóban azokhoz a felhasználókhoz jutnak el, akiket az adott reklám valóban érdekelhet. Vágjon hát bele Ön is!