Hogyan növeli a bevételeidet egy zökkenőmentes fizetési élmény?

Az online és fizikai vásárlás modern világa jóval túlmutat a termékeken. A vásárlói döntésnek csak egy része szól a kínálatról vagy az árakról, ugyanilyen fontos az, hogy milyen élmény várja őket a fizetés pillanatában. Ahol gördülékenyen, gyorsan és kényelmesen lehet fizetni, ott nagyobb az esély arra, hogy a vevő visszatér. Ezért is népszerűek a Novopayment fizetési módszerei.

Az elakadt, lassú vagy bonyolult fizetési folyamat bosszantó és közvetlen bevételkiesést is jelenthet. Egy kosár elhagyása a webáruházban vagy egy elmaradt vásárlás a boltban gyakran épp a fizetésnél történik. Ezen technológiai fejlesztésekkel lehet változtatni, amik ugyan a háttérben dolgoznak, de az üzleti eredményeken jól láthatók lesznek.

Miért érdemes a fizetési élményt üzleti szempontból is komolyan venni?

A kutatások szerint a vásárlók közel 70%-a hagyta már félbe a vásárlást online, mert valami problémát tapasztalt a fizetés során. A túl sok lépés, az ismeretlen fizetési felület, a lassú oldalbetöltés vagy éppen a nem támogatott fizetési mód azonnali lemorzsolódást eredményezhet. Ez az adott vásárlás elvesztését jelenti, valamint azt is, hogy az ügyfél nagy valószínűséggel máshol próbálkozik legközelebb.

A jól megtervezett, gyors és megbízható fizetési rendszer azonban éppen az ellenkezőjét váltja ki: bizalmat épít, pozitív élményt nyújt és újravásárlásra ösztönöz. Ha a vásárlónak jó tapasztalata volt az első alkalommal, nem keres más megoldást – visszatér.

A modern vásárló nem szeret várni, nem akar bonyolult megoldásokkal bajlódni, és ha nem találja meg a számára ismerős fizetési módot, egyszerűen kilép. Egy zökkenőmentes fizetési élmény tehát egyben konverziónövelő eszköz is.

Hogyan támogatja a bevételek növekedését egy modern fizetési rendszer?

Segíti a vásárlási folyamat befejezését

Minél egyszerűbb a fizetés, annál nagyobb arányban jut el a vásárló a végső lépésig. Az olyan rendszerek, amelyek gyors tranzakciót, automatikus adatokkitöltést, digitális tárcákat és ismerős fizetési felületet kínálnak, jelentősen csökkentik a kosárelhagyások számát, mind online, mind fizikai környezetben.

Növeli a vásárlói bizalmat

Egy megbízható fizetési rendszer azonnal hitelességet sugall. A vásárló látja, hogy a tranzakció biztonságos, az adatokat titkosítják, és az egész folyamat gördülékeny. Ez nemcsak elsőre fontos, de a hosszú távú hűség kialakításának is alapja.

Elősegíti az impulzusvásárlásokat

Ha a vásárló nem tud gyorsan dönteni, mert túl sok akadály áll az útjában, könnyen meggondolja magát. Egy villámgyors fizetési megoldás ösztönzi az impulzusvásárlást is, legyen szó egy leértékelt termékről, szezonális ajánlatról vagy korlátozott ideig elérhető szolgáltatásról.

Az e-kereskedelemben és a vendéglátásban a fizetés gyorsasága és hibamentessége szinte közvetlenül arányos a bevételekkel. Egy pörgős étteremben, ahol asztalnál vagy pultnál is lehet fizetni, fontos, hogy ne alakuljon ki sor. Egy webáruházban pedig kulcskérdés, hogy a fizetési felület ne töltődjön be lassan, és ne igényeljen felesleges regisztrációt. Ha a vásárlás folyamata gyors, kényelmes és biztonságos, az újra és újra bevételt generál. Egy olyan rendszer, mint a Novopayment, ehhez nemcsak technológiát ad, hanem hosszú távú megtérülést is.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás